کفپوش پی وی سی

کفپوش پی وی سی یکی دیگر از مهم ترین محصولات شرکت اختر پلاست سپاهان می باشد که با برند ALPER FLOOR به بازار عرضه میگردد .تکنولوژی های جدید در سال های اخیر عملکرد پلی وینیل کلراید را بهبود بخشیده است. کفپوش pvc به دلیل مقاومت بالا، نگهداری آسان و ضد رطوبت بودن و همچنین تعمیرات ارزان نسبت به بسیاری از مصالح دیگر برای استفاده در منازل مسکونی، مراکز بهداشتی ، درمانی و مکان های تجاری و فروشگاهی و همچنین ادارت بسیار پرطرفدار است.

این نوع کفپوش‌ها در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی استفاده می‌شوند و به دلیل ویژگی‌های خاص خود، جزو محبوب‌ترین انتخاب‌ها در بسیاری از محیط‌ها به شمار می‌روند.هنگام انتخاب مصالح مناسب برای کف، باید به عوامل مختلفی توجه داشت. یک انتخاب مناسب می تواند به میزان قابل توجهی، هزینه ها را کاهش دهد و درعین حال زیبایی فضا را دو چندان کند.

برای خرید کفپوش پی وی سی با کیفیت و اطلاع از قیمت کفپوش پی وی سی میتوانید با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید و از تخصص آنها در این زمینه بهره‌مند شوید. تیم ما آماده است تا در انتخاب و نصب بهترین کفپوش پی وی سی به شما کمک کند.

ویژگی های کفپوش PVC

ماندگاری بالای کفپوش پی وی سی

پلی وینیل کلراید در واقع نوعی پلاستیک است و مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات دمایی ، سایش و اصطکاک دارد.

کفپوش ضد آب

کف پوش PVC ، برخلاف پارک چوب و لمینت کاملا مناسب مکان های مرطوب است. این محصول صد در صد ضد آب است. و این ویژگی باعث شده برای فضاهای مختلف از خانه گرفته تا اداره، بسیار مناسب باشد.

کفپوش ضد آتش

کف پوش PVC مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش و حرارت دارد. این ویژگی مخصوصا در آشپزخانه و محیط هایی که احتمال افتادن آتش و اجسام داغ روی کفپوش بسیار بالاست ، حائز اهمیت است.

عایق صدا

قدم برداشتن روی کف پوش PVC، صدایی تولید نمی کند و بسیار بی سر و صداست. این ویژگی در آپارتمان ها، محیط های اداری و آموزشی ، اهمیت ویژه ای دارد. علاوه بر این کفپوش PVC ، صدا را به میزان قابل توجهی به خود جذب می کند و در نتیجه انتقال آن جلوگیری خواهد کرد.

صرفه جویی در انرژی

کفپوش پی وی سی، با جلوگیری از هدر رفت و انتقال گرما ، به حفظ انرژی و صرفه جویی در آن ، کمک می کند.

کفپوش آنتی باکتریال، ضد حشره و کپک

کفپوش پی وی سی ، دارای خاصیت انتی باکتریال است و باکتری و نمی توانند روی سطح آن در بافت آن رشد و تولید مثل کنند. همچنین بر خلاف پارکت چوب و لمینت ، حشرات به آن جذب نشده و قادر به آسیب رساندن به آن نیستند.

تنوع در طرح و رنگ

کف پوش پی وی سی، در طرح و رنگ های متنوع مناسب با انواع سبک های طراحی داخلی است. تنوع رنگی بالای محصولات ما با تمام سلایق سازگار است و خرید کفپوش PVC را آسان تر می کند.

حالت ارتجاعی کفپوش پی وی سی

کف پوش PVC دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و برخلاف سنگ ، کاشی ، پارکت چوب و لمینت که مستعد شکستن هستند، بر اثر ضربه به هیچ وجه نمی شکند.

نصب آسان کفپوش پی وی سی

نصب این کفپوش مدرن، نسبت به گزینه های سنتی، بسیار آسان تر و سریع تر انجام می پذیرد. برای نصب ، تنها به یک زیرسازی سطحی نیاز است و کفپوش پی وی سی به روی آن می چسبد.

خود اطفا

این کفپوش در مواقع آتش‌سوزی، شعله نمی‌کشد و فقط در خود می‌سوزد و در نهایت به سرعت خاموش می‌شود

قیمت کفپوش پی وی سی

قیمت کفپوش PVC نسبت به سنگ، پارکت چوب و پارکت لمینت بسیار پایین تر و به صرفه تر است. در واقع این کف پوش مدرن، به دلیل به صرفه بودن و ماندگاری بالاست که بسیار گسترده شده است.

زیبایی ظاهری

محصولات آلپر، انواع چوب، سنگ ، مرمر و … را شبیه سازی می کنند. با پیشرفت تکنولوژی چاپ روکش کف پوش پی وی سی، در بسیاری از موارد از متریال طبیعی شبیه سازی شده ، قابل تشخیص نیست.

خرید کفپوش پی وی سی

خرید کفپوش پی وی سی یکی از تصمیمات مهمی است که در تجهیزات خانه و محیط‌های تجاری اتفاق می‌افتد. کفپوش PVC یک گزینه عالی برای ایجاد یک فضای زیبا و عملی است. اینجا با هدف ارائه راهنمایی جامع برای خرید کف پوش PVC به شما کمک خواهیم کرد تا تصمیم بهتری بگیرید و بهترین محصول را انتخاب کنید. برای خرید کف پوش پی وی سی بهتر است در ابتدا به نکات زیر توجه کنید:

  • تعیین نیازمندی‌ها: اندازه فضا، نوع استفاده (برای مثال مسکونی یا تجاری) و میزان تردد در آن فضا از مهمترین نکاتی هستند که باید در نظر گرفته شود. در مقاله ” استفاده از کفپوش در مکان های کم تردد و پرتردد” بیشتر به این موضوع پرداخته شده است. 

  • انتخاب طرح و رنگ: کفپوش پی وی سی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی موجود است. باید طرح و رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون و سبک داخلی مکان شما سازگار باشد. مقاله “تاثیر رنگ در دکوراسیون” به صورت تخصصی این موضوع را بررسی کرده است.

  • کیفیت محصول: اطمینان حاصل کنید که کفپوشی که انتخاب می‌کنید از جنس PVC با کیفیت و با استانداردهای معتبر ساخته شده باشد. این امر به دوام و عمر مفید کفپوش تأثیر می‌گذارد. کفپوش پشت سفید آلپر به دلیل استفاده از مواد درجه یک با اطمینان بهترین کفپوش پی وی سی بازار در حال حاضر می باشد.

  • هزینه و بودجه: برای خرید کفپوش PVC مقدار هزینه‌ای که می‌توانید اختصاص دهید را در نظر بگیرید. این شامل هزینه خود کفپوش، هزینه نصب، و هزینه نگهداری در طول زمان است. 

در نهایت، خرید کفپوش و نصب آن می‌تواند به زیبایی و راحتی فضای شما افزوده کند. انتخاب نوع کفپوش و محاسبه هزینه‌ها با دقت می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم درستی بگیرید. انواع مختلف کفپوش و مزایای آن ها می توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه بفرمایید.

برای اطلاع از قیمت کفپوش پی وی سی با ما در تماس باشید.

کفپوش پشت سفید آلپر در سایز های مختلف

کفپوش پی وی سی سایز 120*20

کفپوش پی وی سی سایز 120*20 سانتی متر از جمله کفپوش های پرطرفدار می باشد که با برند ALPER FLOORING با طرح های متنوع چوب به بازار عرضه گردیده است. کفپوش PVC سایز 120*20 به دلیل داشتن لایه‌های مقاوم به سایش مناسب استفاده در محیط های پرتردد مانند فروشگاه ها، رستوران ها، بیمارستان و … می باشد.

از مهم ترین ویژگی های این نوع کفپوش مقاومت در برابر ضربه می باشد. در محیط‌های پرتردد ممکن است ضربه‌های مکرر به کفپوش‌ها وارد شوند؛ بنابراین، آن‌ها باید دارای مقاومت مناسب در برابر ضربه باشند. به طور کلی، کفپوش‌های پرتردد پی وی سی به علت ویژگی‌های عملکردی و زیبایی‌شان، در بسیاری از بخش‌ها و مکان‌های مختلف جهت پوشش کف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین به دلیل محبوبیت زیاد طرح های چوب، کفپوش طرح پارکت نیز طرفداران زیادی دارد. کفپوش های پی و سی آلپر در سایز 120*20 با طرح های متنوع چوب این امکان را به شما میدهد تا با هزینه ای کمتر، حس طبیعی بودن را در محیط اطراف خود داشته باشید.

کفپوش پشت سفید

کفپوش پی وی سی سایز 91*15

یکی دیگر از محصولات آلپر کفپوش پی وی سی (PVC) در تایل 91.4×15.2 سانتی متر می باشد که با برند ALPER FLOORING با طرح های متنوع چوب به بازار عرضه گردیده است.

این نوع از کفپوش به دلیل مقاومت کمتر در برابر خط و خش و اصطحکاک، برای محیط های کم تردد مانند منازل مسکونی استفاده بیشتری دارند. این کف پوش‌ها در مکان‌هایی که تردد افراد و وسایل نقلیه به حداقل می‌رسد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از مکان‌هایی که ممکن است از کفپوش‌های کم‌تردد استفاده شود، عبارتند از منازل و آپارتمان ها، اتاق ها و سالن های کم تردد، ادارات و اتاق های کار که تعداد محدودی پرسنل دارند و … همچنین طرح های چوب در این نوع کف پوش موجب القای حس طبیعی بودن را می دهد. القای حس طبیعی بودن در کفپوش های طرح چوب به نوعی تلاش برای ایجاد احساسی مشابه با طبیعت و یا مواد طبیعی در محیط داخلی است.

کف پوش پشت سفید

کفپوش پی وی سی سایز 40*40

کفپوش پی وی سی (PVC) در تایل 40×40 سانتی متر یکی دیگر از محصولات جدید آلپر می باشد که با برند ALPER FLOORING با طرح های متنوع سنگ و بتن به بازار عرضه گردیده است. این کفپوش‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند، که می‌توانند انواع طراحی‌های بتن در کفپوش های پی وی سی را شامل شود، از جمله بتن صاف، بتن ریزی شده، بتن بافت‌دار و غیره. خرید کفپوش PVC طرح سنگ و بتن می‌تواند از لحاظ هزینه به عنوان یک گزینه اقتصادی مطرح شود. قیمت این کفپوش ها نیز به صرفه تر از بسیاری از مصالح دیگر برای کفپوش محسوب می‌شود. همچنین، این کفپوش به علت استفاده از مواد اولیه ارزان‌تر و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری در طول زمان، می‌توانید هزینه‌های نهایی را کاهش دهد.

کف پوش‌های PVC مربعی سایز 40*40 با تقلید دقیق از طرح و تکسچر بتن، به طور واقعی به سطح بتن نزدیک می‌شوند و حس طبیعی بتن را در فضاها ایجاد می‌کنند. نمونه های این طرح ها را میتونید در زیر مشاهده کنید.

خرید کف پوش پی وی سی

کفپوش پی وی سی سایز 60*40

جدیدترین محصول کف پوش پی وی سی آلپر کفپوش پی وی سی طرح سنگ در تایل 60×40 سانتی متر می باشد که با برند ALPER FLOORING با طرح های متنوع سنگ و بتن به بازار عرضه گردیده است. کفپوش با طرح های سنگ یکی از انتخاب‌های محبوب در دکوراسیون داخلی فضاهاست. این نوع کفپوش، به دلیل ظاهری شبیه به سنگ طبیعی و همچنین مزایایی که ارائه می‌دهد، جذابیت زیادی دارد.

این کفپوش های PVC به طور عمومی مقاومت خوبی در برابر فشار، سایش، و خراش دارد. این ویژگی‌ها آن را برای مکان‌های با تردد بالا، مانند رستوران و کافه‌ها مناسب می‌کند. در مقایسه با سنگ‌های طبیعی، کف پوش پی وی سی با طرح های سنگ معمولاً قیمت مناسب‌تری دارد و همچنین هزینه نصب آن کمتر است. با توجه به مزایا مطرح شده، این کفپوش ها یک گزینه عالی برای افزایش زیبایی و عملکرد فضای شما می‌باشد. قبل از خرید، به دقت طرح، رنگ، و کیفیت محصول را انتخاب کرده و نصب آن را با کمک یک نصاب ماهر انجام دهید تا نتیجه نهایی بسیار جذاب و کارآمد باشد. 

قیمت کفپوش پی وی سی

راهنمای دریافت نمایندگی کفپوش پی وی سی آلپر

شرکت اخترپلاست سپاهان تولید کننده کفپوش PVC و دیوارپوش پی وی سی ، آمادگی پذیرش نمایندگی و همکاری در تمام نقاط ایران را دارد. اگر در زمینه طراحی یا فروش حوزه دکوراسیون فعالیت می کنید می توانید درخواست همکاری ، آمادگی خود را اعلام کنید و همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات مشتریان

دیگر محصولات آلپر

سوالات متداول

تمام محصولات آلپر ، در کشور عزیزمان ایران تولید می شود. کارخانه شرکت اخترپلاست سپاهان ، در شهرک صنعتی مبارکه واقع شده است.

سبد محصولات آلپر در حال حاضر شامل کف پوش پی وی سی، دیوارپوش پی وی سی و پارکت پی وی سی است که در آینده گسترده تر نیز خواهد شد.

پارکت لمینت از خرده های چوب فشرده شده تولید شده است در حالی که ماده اصلی کفپوش پی وی سی ، پلی وینیل کلراید است.

  • نصب کفپوش PVC نسبت به برخی دیگر از کفپوش‌ها به سادگی انجام می‌شود. با دنبال کردن دستورالعمل‌های مناسب می‌توانید آن را به راحتی نصب کنید.

بله، کفپوش پی وی سی آلپر را می توان با مواد شوینده متعارف، شست و شو کرد. در مقاله روش تمیز کردن کفپوش پی وی سی میتوانید اطلاعات تکمیل تری در این رابطه به دست بیاورید.

خیر، یکی از خاصیت های کفپوش پی وی سی ، خود اطفا بودن آن است. یعنی این که باعث گسترش آتش نمی شود و  شعله نمی کشد ؛ فقط در خود می سوزد.

کفپوش آلپر تقریبا در تمام فضاهای داخلی ، از جمله محیط های اداری ، تجاری و تفریحی  قابل نصب است.

به خاطر ضد آب بودن این محصولات، می توان کفپوش PVC و دیوارپوش PVC را در همه قسمت ها ، مانند آشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق خواب و … نصب نمود.

کفپوش آلپر به دلیل استفاده از پی وی سی و مواد افزودنی دست اول ، به رنگ خود پی وی سی که سفید است، در می آید. استفاده از مواد دست اول ، باعث افزایش دوام و کیفیت کفپوش آلپر شده است.

خیر، کفپوش پی وی سی به دلیل اینکه با چسب چسبانده می شود برای محیط هایی که آبریزی زیادی دارند مناسب نیست و چسب آن بعد از مدتی دچار مشکل می شود.

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبرگشت به فروشگاه